From one thing to another *

Asså jo jag har fotogrferat en hel del på julafton, men tiden för att föra över dem på datorn, den saknas.
Ska nog ta och göra det imorgon, men blir nog ett antal bilder då flr imorgon blir det att shoppa med mamma,
rea ni vet, då får man saker och handlar saker: Me like.
Plus att farmor och farfar gav mig 500 kr och jag ska få 500 kr i månadspeng imorgon så blir det en del.


Idag var man i alla fall i Småland, Gnosjö.
Hos Morbror Clase och Anette, de flesta av släkten var där.
Kusin Frida och hennes man Johan,
Kusin Erika och hennes man Johan,
Kusin Johan,
Morbror Ingemar, Maria och deras barn Alicia, Flippa, Paulina och Oliver,
Morbor Håkan och hans fru Synnive.

Tror i alla fall det var alla, ibland har man inte så bra minne som det kanske märks.
Jag är uppe ganska sent som ni märker på mitt inlägg, beror största dels på att jag sov påvägen hem.
Från nio till halv tolv.
Men nu blir det att ta sig in på badrummet ta och klunka ett kallt glas vatten,
sedan sätta på en mysig film som Prison Break.
Kolla lite slött och somna till den.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!