Så bara poff *


Funny Funny,
jag blöder mkt näsblod!
har inte gjort på åratal, för er som inte vet har jag en väldigt stor näsblods historia.
När jag var liten typ upp till fyran femman hade jag problem med mina slemmhinnor,
asså jag börjar blöda näsblod lätt för ingeting.
Dock har jag bränt min näsa typ fyra gånger, men nä nä nu ska det komma tillbaka.
Jag lå i sängen kände ngt rinna trodde jag behövde snyta mig, snöt mig så bara poff,
där var allt näsblod.
Var bara ta och stoppa i papper i näsan in på toa ta sådana "stoppa näsblods" bitar.
De blödde igenom två sådana så blev att man fick en bommulstuss med olja på.
Jippi!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!