Mina Julklappar *



Här har ni nu äntligen mina julklappar i bild!


Nattlinne


Jogging byxor


En huvudmassage grej och silkes morgonrock


Karate Kid , Blue Ray


Playstation 3, move instalation.


Bad smått och gått från bodyshop.


SNÖ halsband


Singstar + Dance PS3


SPA behandling på NJUTA.


Prison Break säsonger.


Playsation 3


Miley Cyrus nya skiva, I can't be tamed


Harry Potter och De vises sten, äntligen har jag ettan på dvd.


A Walk To Remeber, DVD


Sedan fick jag 500 kr av mamma och 500 kr av Farmor och farfar, TACK!
Plus att jag fick väska och öronhängen av faster Lotta och la familia, TACK!

Nu var detta översökat hoppas ni är glada för mig.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Vad fina julklappar!


Skrivet - 2011-01-01 ª 14:56:41
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!