Min nyårs sminkning *

Nyårs sminkningen blev ändrad!

Anledningar:
1. Den jag tänkte mig såg inte ut som jag hade tänkt mig.
2. Hade inte rätt nyanser på ögonskuggorna som jag trodde.
3. Passade inte till min klädsel till 100%
4. Jag blev defenitivt inte nöjd och kände mig inte bekväm att visa upp den.
och om det är något jag lärt mig här i livet är att om man inte är bekväm med något man har på sig eller så,
byta! Ändra till något som du tänker "Det här ser jag urläcker ut i!" när du ser dig själv i speglen.
För det gör outfitten och acoserna att man tycker man är "snyggast" som man ser ut.
Det kommer lysa snygghet om den personen som tycker så, trust me.

I alla fall tillbaka till min nyårs sminkning nu.
Jag tog bilder på hur den kommer se ut, så här har ni den!

Så klart så ska kajal och mascara på sedan också,
kanske kanske eyeliner och lösögonfransar också.


Också rött läppglans.

Så vad tycker ni?
Kommentera gärna era åsikter.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Jättefint!

Är det okej om man snor idén?

För jag ska ha en lila klänning, skulle passa perfa till den.


Skrivet - 2010-12-31 ª 17:23:04
juliaa :D

Jag tyckte det var jätte fint :D

Men det vet du ju redan eller hur? För de sa jag (a)

Hihi <3333

Pusssss <3333

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2011-01-01 ª 19:39:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!