Make me feel good *


Juts nu sitter jag och dricker denna dryck.
Det kanske, kanske hjälper.
Idag har jag däremot nästan ingen röst, that's bad!
Har inte ätit något sedan sju igår kväll...och då var det enda jag åt en halv pizza åttondels bit.
Fortfarande mätt på den halva biten.
Men mamma vill jag ska äta så blir väll att gå ner och sätta sig med en Billyz Panpizza.
Kommer ta några timmar att få ner den, men men.

För övrigt är min söta lilla Missan världens snällaste.

Hon har legat på hennes kudde brevid mig hela morgonen och hållit mig sällskap.
Har en känsla av att hon kommer göra det tills mina föräldrar kommer hem.


Nu ska jag äta, ni får det!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!