Lost in my eyes *

Idag var det tillbaka till skolan...
skulle egentligen haft två lektioner idag men ena lektionen blev inställd.
Så jag hade bara matte imore, lite segt med bara en lektion men men.
Efter det blev det stan, fika med Karin på Fahlmans.
Det var riktigt trevligt. Jag åt en chokladboll och drack en cola light.
Vid ett stack vi hem, men det var en lyckad eftermiddag!
Väl hemma gjorde jag inte mycket, jag slappade och somnade vid halv fem.
Jag har alltid sådan bra "tur" att jag somnar precis när föräldrarna ska komma hem.
Sedan har det bara varit mat och tv med mamma.
Kollar Navy CSI , vilket både jag och mamma älskar, kollade halva Cougar Town innan vi gick upp.
Nu ligger jag i sängen och kollat The Middle, en annan bra serie.
Blir attt sova snart.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!