Jay Smith - Dreaming People *

Grattis, Grattis!
Asså jag är så himmla glad, Jay Smith vann idol som jag ville.
Han är så grymt bra!
Hans röst är fantastisk, ja hela han är underbar!
Så glad att han vann :D
Här har ni vinnarlåten!

Jay Smith - Dreaming People

Söker ni på Jay Smith Idol Sweden eller nått, kommer massor av de underbara låtar han sjungit upp.
Jag kanske lägger ut en efter en lite då och då and so on.
Jag tycker i alla fall helt rätt person vann!
Han är min favorti och ett plus i kanten är att han bor i Helsingborg, like me.
Nu ska jag lyssna på hans låtar och bara njuta av hans underbara röst och image!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!