Jag ser det snörat, det var väll roligt hurra *

Igår började jag äntligen på min önskelista!
Är ganska stolt över mig själv.
Snart är julen här och det snörar idag också, mer snö!

Den perfekta julen ska det vara snö på, riktigt mycket snö.

Nu börjar snart min svenska lektion, då blir det att läsa i min bok,
som jag nästan inte har börjat i.
Men men, ska vara klart efter jul så jag hinner väll?
Jag är så trött så ska försöka piggna till nu innan svenska så jag inte somnar i boken,
som jag höll på att göra förra gången...darför jag inte kommit så långt.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!