Jag hade tänkt *

Asså jag hade tänkt lägga upp bilder från i helgen och jullovs avslutningen idag, här.
Men picnik verkar ej fungera, piss!
Så blir väll sent imon, fast imorgon kommer det nya bilder till kameran, så blir bild maraton imorgon!
We like?

Men nu känner jag lite så här depp för er.
Som ni inte vet skriver jag en rolig berättelse,
mest för mig själv kommer aldirig visas asså "hela" asså så här på bloggen eller någonstans.
Bara jag och min kompis Julia som får läsa hela, sorry dudes.
Men den är liksom bara till för mig och henne.
En rolig påhittad berättelse om oss och tokio hotel, eftersom vi e fans.
Så frågan e vill ni ha lite små delar från den, maybe?
Kommentera detta inlägg i så fall.

OBS!

Hela stycken kommer dock inte, bara delar från lite här och där.
Plus har ej kommit långt e på andra kapitlet men såklart,
första kapitlet är på 10 sidor.
Lots of kisses  yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
juliaa :D

Hihi :D :D får berättelse :D :D <33

Puss <3

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-12-23 ª 11:35:31
Anonym

Jag skulle gärna vilja veta lite vad den handlar om.

Låter kul!


Skrivet - 2010-12-23 ª 19:39:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!