I'm crazy whit you baby *

Idag vaknade man och hade jätteont i halsen,
har det än för er som är intresserade.
Idag bilr det att STOR plugga...
först matte, egentligen har jag ingen läxa för jag hann klar med läxan på lektionen, hihi.
Men eftersom jag tycker ekvationer är roligt så tänker jag göra VG uppgifterna också.

Ja, jag tycker det är sjukt kul med ekvationer!
Så nu ska jag sätta igång och plugga det,
sedan blir det att plugga historia, göra ett arbete.
Inte lika kul men måste också göras.
Ska handla om trettioårigakriget,
för se det positivt eftersom krig intresserar mig ganska mycket.
Nä nu ska jag sätta igång så jag har tid att dansa senare.
Har fett mycket lust att bara sätta på låtar och improvisera till musik.



Lots of kisses your Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!