Dessa färger ska min nyårs sminkning bestå av *

Nu har jag nyss ätit en god lunch och funderat lite på vad för färger som skulle passa till min klädsel.
Jag tänkte på färgerna på klädsel och accoser och kollade igenom vad för ögonskuggfräger jag har.
Kom fram till att dessa fyra fräger är de som kommer att vara min nyårs sminkning,
om det blir snyggt på mig ögon.

Alternativ 1:

Svart

Grå

Glittrande grå

Lila

Bild på mig i sminkningen kommer när jag testat den!
Håll tummarna på att detta alternativ blir snyggt, annars...får jag komma på en ny och det vill jag INTE.
Men måste man så måste man.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!