Vet du? *

Hej hej solstrålar! <3
Idag har det hänt samma saker som innan för det mesta.
Skola, sy med musikal, hem fika, sova, vakna, äta middag och plugga.
Mycket liv har jag.
Men det är några låtar jag älskar att lyssna på.
SMiX egna skrivna låtar, känner honom via msn och massa annat xD
Sedan gillar jag Sam Kosters och hans band "The Balqk Year".
Så de är deras röster som är typ bäst :D
Båda två finns på youtube.
SMiX, sök på: SuperSMiX
Sam, sök på: Sam Koster eller The Blaqk Year

Här får ni youtubeklippet på det jag lyssnar på just nu :D

Ni får från SMix imorgon eller så, för vill ni ska höra honom också!
Förövrigt pluggar jag SO och jag försöker komma på en bra inledning till mitt arbete.
Samtidigt som jag lyssnar på denna underbara låt!
Ni får ha det bra och hoppas ni har mindre stressigt än jag.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!