Sjukling skriver *

Halloj Bitches!
Jag har fått en hemsk hosta så går på hostmedecin i högvarv, var tredje timme blir det botten upp.
Förutom det har feber stigit sedan jag kom hem från Gambia klockan fem på morgonen i fredags.
Men varit kul i Gambia!
Har fått ett afrikanskt namn av mina brevvänner, och mitt namn är Binta. Sött va?
Mina brevvänner är Kaddy och Aminata, de är så gymt saknade!
Men mest saknade av några tjejer i tjejgruppen (jag,julia,hanna iaf) saknar våran;
Per Svennson (bara smeknamn, han har ett afrikansktnamn),
Isha (snällaste och mest glada och öppna tjej jag träffat) och
Charles (Alla i tjejgruppen var han vän med, så sjukt omtänksam,snäll och rolig).
De jobbade på Hotellet och alla är i olika åldrar.
Men så mycket tid vi tillbringat med dem, inte undra på att vi saknar dem.
Bilder från Gambia lägger jag in senare lite då och då när de e färdig redigerade.
Just nu e jag väldigt off på datorn eftrsom jag ligger och har feber och hostar.
Jaja, får ta och krya på mig!
Låten jag lyssnar på nu; Iyaz – Replay
Inte den nyaste men den jag lyssnar på via min Spotify lista.
Nä nu får ni sovagott, för jag ska nanna kudde snart,
eller försökt i timmar men så fort jag typ somnar vaknar jag av hostan.
Hatar den sjukt mycket!
Ha det bra alla!

Puss Puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!