Oh my *

Hejsan söta små änglar!
Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera mig nu när jag inte har laptop längre märkte jag.
Er som inte vet så har den pajjat för minnet var för fullt, så den är på lagning och vart sedan i torsdags tror jag.
Är antagligen klar på måndag vid 17:00 eller på någon gågn under tisdagen.
Lovar då kommer också de bilder jag lovat, men lite svårt nu när de enda bilder jag har är tre år gammla minst.
Kanske langar upp någon gammal bild om jag ni är snälla.

Idag gick jag upp vid elva och åt lunch (pankakor) kände mig ganska onyttig faktiskt.
sedan var det bara att dra iväg på musikal träningen klockan lite innan tolv. Det var kul!
Alltid kul att göra något man älskar!
Ni kan gärna kolla in: http://www.musikalensju.webs.com/
Där står massor om musikalen.
Sedan har jag mest bara tagit det lugnt och pluggat.
Jag kan däremot inte sluta lyssna på två låta för tilfället.
Taio Cruz – Break Your Heart & Usher featuring will.i.am – OMG

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!