Förvandligen genom åren *

Hallå på er igen sötnosar! <3
Detta blir mitt sista inlägg idag, för ska upp vid elva imorgon igen eftersom det är musikal rep imorgon mellan 12:00-16:00, ska bli jätteskojsigt.
Ni ska nu få se min utveckling genom åren,
blev chockad när jag hittade bilderna själv.


(bild från när jag gick i sexan 2006, mjo inte börjat med smink än då)









(Bilder från när jag gick i sjuan, 2007 och halva 2008, då man var EMO)




(början av åttan, 2008. Vilket med tiden under åttan gick vidare till...)


(till detta under senare halvåret under åttan, 2009)


(sommaren till nian, 2009)


(under nian, 2009 innan jag klippte mitt älskade hår)


(hur jag ser ut exakt nu när jag skriver detta, 2010.
Btw bilden jag snodde från bdb ville inte ladda. Om ni vil se den gå in på: http://www.bilddagboken.se och sök på Gabiiz)

Nä nu ska jag nanna kudde så natti natti!
Lots of kisses from yours Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!