Trötter här *

Folk... gör nu inte samma tabbe som jag gjort.
Jag började läsa till spanskan idag och har spanksprov imorgon.
Hade helt glömt av min spanska igår så då tränade jag NO, men sedan på torsdag har man NO prov också... halvt dött.
Har också haft dålig med sömn det senaste nätterna ;/
så jag är helt slut och sitter nu här och pluggar efter läggdags...tråkigt!
Men tur att man har lite kul i alla fall! :p
eller ja man fick det nyss när Michel blev social på msn igen och när man har videosamtal med han samtidigt som jag pluggar (y)

och jag har faktiskt varit duktig idag!
har tagit fotton på hur mina väggar i mitt rum ser ut, så det ska ni få se nu :)


Ja kommer kanske fler senare , men håll med om att jag e duktig :D
NU har jag inte skrivit mykke glosor (a) chattar nästan bara och skriver här i bloggen xD
Så nu får det vara nock för idag här så att jag kanske kan somna i hyffsad tid så jag inte e helt död imorgon på provet.
Plus jag kom precis på att, om man är uppe sent när man är halvt risig , det är inte bra.
Så måste förbättra mig.
Ni får ha det gött alla!

puss puss, Gabii <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!