Black Star *

Jo detta är då min nya fräscha blogg :D
Den är skapad idag och här kommer det vara lite allt möjligt.
Jag kommer skriva o det jag känner för och när jag känner för det.
Jag ska också försöka ta många bilder på saker jag gör , och orka lägga över dem på datorn ^^
Sen så har man skola och det också så kanske kan vara seg på att ladda up osso,
och det är inget jag vill men skolan går före,
för det är där man får sina betyg.

Idag
så är man också lite halvt trött!
Jag skulle sett Tokio Hotel intervju i morse klockan 9 på tv4, men sov då :/
Någon som såg det?
Nu ska man sminka och göra i ordning sig för att åka med mamma till Ikea.
Vi ska köpa säng och massor med andra möbler till mitt rum (y)
Jag själv tror mitt rum kommer bli fint när det är klart.
Kommer fotton på hur det blev sen när det då är klart :D
TACK såå mycket älskade mamma och pappa för att ni gör mina drömmar till verklighet! <3
Nu har jag verkligen brottom för mamma är nästan redan klar ;p
Kommer komma mer saker här på min blogg senare idag när jag är hemma från IKEA =)

Nu ska jagg göra reklam för min perfym som är gjor av Avrli Lavigne,
och den luktar jättegott!




/GabrielaFrancesca
julia

hej :D

Detta är ett gamalt inlägg men jag har trååååkigt så jag ska skriva lite komenterer hade jag tänkt mig (a) och alla gillar ju att få komentarer ju ;) så det gör dig nog inget :D

<33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:12:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!