A walk to remember *

Ja, då slutatde man tidigare än väntat idag då.
Det var tänkt att sluta tre men blev heltplötsligt halv tre (tror jag?)
Hade fame show idag men Anna Dror (min fame lärare) är på semester i Australien ^^
Hoppas hon har det gött där! <3
Men ja i alla fall, vi fick ha fame med musikerna och kollade promotion.
Det var ... en upplevelse för livet ;p
Efter det fick vi sluta, och det var gött! <3
Stackar Fame Musiker (inkluderat Hansi & Sarah) som måste vara kvar ;<

Nu väntar man däremot på att pappa ska komma hem, så att vi kan åka och KÖPA min säng!
Btw rummet e typ klart nu, eller i alla fall väggarna är målade och min fond vägg är tapetserat (y)
Kul,kul asså!

Senare ska man också träffa Julia vi ska plugga som galningar till provet imon (a)
och kolla på "A walk to remeber" som jag då tudligen verkar vara den enda som inte sett den ^^

BloggRegistret.se

puss puss, Gabii <3

/GabrielaFrancesca
Andersson offc

har du sett a walk to remember nu ??? XD <33

URL - http://sakenandersson.blogg.se/
Skrivet - 2009-10-28 ª 14:40:22
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!