23/10-09 - 28/10-09 *

Nu är jag äntligen hemma och säker igen, haha!

Har varit ganska hestigt nu, först Timmersdala från fredag till lördag.
Träffade där en del av kussarna från mammas sida, alltså.
Alla träffades i Timmersdala hos Håkan, Synneve, Jonathan och Josef.
Dit kom också Johan, Claes och Annet från ett ställe jag inte kommer ihåg (a)
och Ingemar, Paulina, Filippa och Oliver från Stockholm :)
det var jättekul!
Jag, Paulina och Filippa kollade på filmen "upp" på Paulinas dator :D
Sedan åt vi var uppe på mormors och morfars grav, R.I.P <33<33
Och på Lördag åkte vi hem ;<

Alltid världens bästa mormor och morfar är ni Inga och Rune Åberg.
Alltid kommer jag vara mormors lilla docka,
Alltid kommer morfar vara den som ska läsa en bit ur biblen till frukosten.
Alla bodre ha en mormor och morfar som er för ni är bäst!
Men å andra sidan vill jag nog ha er för mig själv, och ni kommer alltid vara den bästa mormorn och morfarn som någonsin sättit foten på denna jord.
JAG ÄLSKAR ER!
R.I.P Inga och Rune Åberg <333<333


Efter det  var't de söndag,
ut till väla direkt när man vakna och sedan till ramlösa brunn för att träffa Hansi och fira hennes födelsedag, GRATTIS :D
Där var dock också Johanna Nilsson, Johanna Nydahl, Emelie, Louisa, Julia och David, vi firade genom att gå hela vägen till Willys och sen hem xD
När man kom hem blev det att äta pizza, FÖRSTA gången jag åt en HEL pizza ;)

Sedan på måndagen åkte jag och Julia till våran kompis Alexander som bor i svalöv,
det gick ganska smidigt. Vi trodde vi skulle gå vilse men det gjorde vi inte :p
Sedan när vi va hos honom så gick vi först upp till hans rum och ställde våra väskor sedan kolla vi på filem "Wall-e" den var jättebra :D
Efter det gick vi och handla godis, GOTT! <3
efter det fick vi upp på hans rum, då spelade jag GH (giutarhero) med Alexander som då spela DH (drummhero) ett tag, sedan kolla vi på Moulin Rouge, den var JÄTTEBRA!! :D
Helt kär i den film-musikalen (a)
Efter det blev det middag och sedan film igen, det var en filmkväll liksom :p
Sedan gjorde vi ordning oss och kollade vidare på film från sängen och soffan.
Vi kollade film hela natten, det var't mys :)<3


Det är allt som hänt under tiden jag varit off här , och sorry för det!
Idag ska jag bara vara hemma och chilla, blir göra ordning mig nu först (sovit tills 13.00 och legat i sängen tills nu 14.00) och sedan äta pankakor med mamma, hon är bäst!
Sedan upp till datorn kanske tvätta håret för det är fettit, eller så ska jag vänta med det tills ikvl, så jag vet inte än.
Så idag blir det dator istället.
Men se det positivt alla, jag kanske lägger in fler inlägg idag isf ;)

Puss puss, Gabii <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!