To much has happend on the same time *

Ja då läste man precis kommentar från Frida, ja ni kan själva läsa vad hon skrivit på förra inlägget " stackaren * ":p

Till frida;

Hejsan :) tack för du tycker min blogg är cool! <3
Sådana kommentarer får mig att se positivt och att fortsätta bloggaa på som jag gör (y)
och att se att folk uppskattar det.
Du skrev också jag skulle spana in din och det gjorde jag, inte dum alls!
åter igen, TACK Frida för du följer min blogg! ^^

Så tillbaka till vanliga blogget nu.
Denna helgen har varit lärosam i sig om jag får säga det själv!

Fredagen, kommer jag nästan inte ihåg (om jag tänker efter som jag gör nu) typ hahah! XD
JO! Julia åkte till Prag, tråkig :/  Men hon kommer hem på tisdag, kul! Men så var't det hem och inte göra så mycket faktiskt bara softat.

Lördagen däremot, då var det mykke som hände.
Först så ville man åka och träffa Josse och Nelizh i l-a (landskrona) men mamma gav mig inga pengar :'(
Så det blev att stanna hemma och baka lussekatter med mammsen :p
Sedan chattade man med Jhonatan också... typ bråkade som fan?! ;o
I alla fall det var inte så kul, hahah bråka på engelska via privat medelande på hyves??
Men så lagade man också mat, lax med pasta och ngt mer, kanske lägger ut recepte någon gång :D<3
Sedan kunde jag inte sluta tänka på vad jag och Jhonatan bråkat om på hela natten ;< (de bästa vet detaljerna)

Söndagen då var det upp tidigt eller jag vaknade av mig själv klockan tio, så besviken jag blev på mig själv.
Var hemma och kollade tv gjorde ordning mig åt pankakor till frukost sen tog vi bussen till Pia, Roger och Celia, där flera folk var (vuxna då -.-').
Vi drack lite jag pepsi max de vuxna glögg och lite pepparkakor, första andvent ni vet ;)
Celia stack senare för hon är/var lucia kanidat idag, kan berätta att det var därför vi alla var samlade hos dem.
Sedan väl inne i stan när de skulle krönas träffade man sin lilla kk-sarah ^^
Vi kollade då på vem som skulle krönas och det blev.... CELIA :D<3 Grattis gummiz, du är bäst! <3
Efter det gick jag och Sarah runt i folkmassan lite, eftersom det var julmarknad idag.
Sedan skulle hon träffa en kompis som heter Daniel som jag inte visste vem det var, men hängde på iaf XD
Vi var i stan till halv sju sedan tog vi bussen hem till Lunthertungatan och så följde dem mig hem.
Så har man skrivit till Jhonatan idag på hyves och det visar sig att han antagligen var på bio och kolade 2012 undertiden han skrev massa cp saker till mig på hyves.
Så nu tror jag det är någon av hans vänner som bara vill förstöra dt jag och Jhonatan har!
och ja han stavas JH men han är holländare och antagligen stavar de Jonathan - Jhonatan.
Sedan så chattade man också med smexiga Hanna <3

VIKTIGT!
Idag ´på Julmarknaden träffade jag Linnea! 8D <33
snacka om kul att träffa henne efter nästan 3 månader sen sist!
ÄLSKAR DIG LINNEA <333

och om ni vill jag ska ta upp något alldeles speciellt på min blogg eller att jag ska ta hjälpa er att ta reda på något ni tror jag kan hjälpa er med, kommentera då! :)
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!