Stackare *

Okej, just nu är jag sjukt trött alla!
Fast har fortfarande  pepsi max kvar att dricka så jag ska ta och dricka upp den sen gå till sängen.
Tänkte osso säga KRYA PÅ JOSSES MUN <3 stackaren har fått tandställning :/
Ni får gräna besöka hennes;
bdb - clownskill
blogg -
http://josefinborgman.devote.se
Sedan sak man kanske osso träffa henne snart, hon snacka om att hon kan komma ti hbg för att träffa mig (a)
Så det blir nog att träffa henne ngn gng innan Tokio Hotel konserten som vi båda ska på XD

Sitter också och kollar på CSI på kanal 5 medans jag dricker upp (y)
Går väldigt långsamt...är inte bra på att klunka, haha!
Ska dock också ladda min ipod inatt, fast det är jobbigt att trassla ut min ipod laddningsladd -.-'
Nu har jag däremot druckigt upp min pepsi max , så nu blir det att borsta tänderna och sedan sängen.
Så ni får ha det gött alla!
Godnatt coh sovgott :)
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Frida

Heej sötnos, vilken cool blogg ;D Spana gärna in min med ;) <3

URL - http://friddolinas.blogg.se/
Skrivet - 2009-11-29 ª 03:46:45
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!