Ring a ling *

Idol är sjuk bra! synd för er som inte tycker det ;p
Men ja just nu sitter jag i alla fall och kollar idol med pappa och har datorn med mig ofc.
Jag är dock också beronade av ett spel på fcb (facebook) som heter snake, ni som ej vet så brukar jag och julia spela det ganska mykke, hahaha!
Nä men det e typ ett ganska kul spel?? (a)
Men jag har lust att snacka i tele med någon rolig person XD
Nä men har seriöst...vet inte varför men jag fick precis sån lust att snacka med någon ^^
Men kom ihåg! om ni har telia så kan jag ringa era mobiler (gratis för mig) men om ej så får jag ringa er på hemtelefonerna ok?? ;)
Så annars om ni vill snacka genom mobil iaf så ring a linga mig :D
Har inget emot det (a)
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!