New place *

Jag är så osocial här jag vet! Men det är faktiskt inte med flit, men är som slut varje dag nu =/
Har ju nytt prao ställe nu, inte bogartz längre :( ... I MISS CAUSE I LOVED THAT PLACE! <3
Men nu är jag på en förskola som heter pärlan, där det finns olika avdelningar som
Ida, Emli, Pippi och Madicken :D
Jag är på avdelningen Ida där man då tar hand om barn mellan 1-3 år gammla , vilket är kul :D
De är sååå gulliga ^^ Två av dem kallade mig mamma redan första dagen jag var där , det var lite scary XD
De bara "Mamma jag älskar dig!" och krama mig. Det var gulligt! <3
Har såklart mina favoriter där! :D
Mina favoriter heter; Lenarth, Kurt, Malin, Leo & Atalia :D
Men om jag ska vara ärlig så är Kurt och Lenarth mina små älsklingar som är de bästa som finns!
De är så goa och glada :D
Men Kurt e bäst han är sådan gosig som vill sutta i knät pussla ler åt mig och allt.
Han har till och med gett mig en lite puss på kinden den gullungen (a)

Så min sysselsättning varje dag är att leka med alla, det e jobbigt för alla vill sitta i knät och leka med mig,
men jag överlever :D
Men vara för jag har mina favoriter så betyder det inte jag inte gillar de andra osso för det för jag!
Alla är grymma och jag gillar dem alla!
Bara dt att jag gillar dem lite mer ;)<3

Jag börjar 09.00 varje morgon vilket är skönt, men barnen tröttar ut mig så är slut efter jag slutat vid 3 varje dag,
men det är bara för alla är hyper speedade där, då blir man trött.
Så orkar inte vara aktiv på datorn mykke, ligger mest kollar tv, sover lite, äter, kollar film sedan dator ;p
Men nu ska jag aktiv med mina sötnosar på msn den sista halvtimmen! :D <3
Så ni får ha det gött alla och sovgott! Godnatt <3

Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!