Never the same again *

Idag vart det dagiset igen , kul!
Det var Kurre (kurt) och Lenni (Lenart) som var bästaste idag :)
men inte så konstigt dt e mina absolut favisar, men Lenni var klängig idag.
Han följde efter mig hela tiden grappa tag i benet och ville jag skulle lyfta honom, han är så lätt att bära och så go och rar <3
Men det bästa var nog när han sa "Pussa, Gabiejja pussa!" (skrev mitt namn som han utalara det) och det var så sött!<3
Lenni fick sin puss och då log han och sa "Gabijejja min mamma, mamma bäja mig nu." Jag bara naawe så sött.
Men frågade sedan vem e din mamma och han svara mig och jag bara neij din mamma är väl och jobbar.
Lenni bara "Gabijella min mamma." Kunde inte övertyga han om något annat -.-'
Sen så fick han tusen pussar och då skrattade han XD
Han är så gullig den grabben! <33

Sedan Kurre då, han skulle helatiden vara nära mig, han klängde på mig 24/7, det var grymt sött! <3
Han sa hela tiden när andra försökte hålla på med mig , så sa jan "Gabiejja är min!" så jag fick lugna ner han hela tiden och söga att andra också fick vara med mig.

Sedan när jag kom hem så har jag bara varit på datorn, ätit middag - Köttfärsås och spagetti , GOTT :D
Nu då har man precis haft videosamtal med Julia , snyggingen som nu har en egen blogg;
http://lovetohateme.blogg.se
Kolla den! btw; jag ska pimpa den åt henne i helgen (h)
Nu då så chattar man med Julia och Alexander, kul! :)
så snackar man dock också med Michel i tele, kul de med! :)
Men nu ska lilla jag duscha (a) Så alla får lov att vänta, haha!
Men grattis till mig som nu blir social på bloggen igen ;)
Höres senare , maybe ;D

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!