Mr & Mrs *

Idag har jobbet varit kul :)
Packat up godis hela dagen fick äta också det var götte.
Sedan en timmes lunchrast sedan tillbaka till godiset ;)
Fick jobba tiöö halv sju idag för att bli klar ,
men bara för de fick jag ta en båse godis.... en godis med så mycket jag ville i och två nya filmer hihi :D

Idag tog jag "I'm a legend" och "Mr & Mrs. Smith"
Båda är sjukt bra action filmer så ja, värt att se alla!

När datorn ska stängas av har man då lovat att snacka med sjuklingen Michel i telefon,
tur man ringer gratis eller vad?? ;o
I alla fall så är det så att jag börjar sen imorgon också , elva då.
Så ja jag kan vara uppe ett bra tag och snacka och skratta med människan ;)
Dock har man inte snackat med den underbara människan i telefon på SJUKT länge,
så ja...vi kommer nog på massor att snacka om idag (y)

Imorgon jobb igen kul det också :)
Sedan bara hem och softa och sitta här och nörda!
På fredag kanske det blir att man ska va md Alexander och kolla typ två filmer som jag då kan få ja "hyra" gratis :D hihi dt bli kul! <3

Just nu chattar jag med Michel, haha!
Typ han ska in till sitt rum och är sjukt seg på att komma dit, varning han är en snigel!! :o
Utöver det tycker jag synd om han för han har ögoninfalamtion och är sjuk :(
så alla får faktiskt önska att han ska KRYA PÅ SIG <3

Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna stora säng och ringa ti Michel så ni får ha det gött alla!
Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Julia

krya på dig michel :)<3


Skrivet - 2009-11-05 ª 21:22:52
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!