Mitt liv är snart fulländat *

Just nu sitter jag och Julia och kolllar film :)
Fick hyra två nya filmer idag, kul kul!
Men just nu spelar Julia med på min mobil än att kolla filmen XD
Plus vi har köpt något som betyder hela MITT LIV!!!!
Vi har........*trummvirvel*.........



















KÖPT TOKIO HOTEL BILJETTER , SCADINAVIUM,GÖTEBORG!!!!!<333<333<333<333<33<33<33<33<33

Snacka om att vi är glada!! 8D
Vi ska dock ha sitplats för vi pallar inte stå och trängas med folk, natta utanför och knappast se ngt...se ngt gäller mig för jag är kort :(
Så det kommer bli ett minne för livet!! 8D  


/GabrielaFrancesca
Julia

kommer bli så sjukt kul asså!! jag längtar värkligen! <3<3<3<3


Skrivet - 2009-11-03 ª 21:19:01
julia

Jag kommer ihåg hur glada vi var då :D

Och hur mycket sjöng på konserten och skrek, vi hade jätte ont i våra halsar efter :D Men det är ju så det ska vara när man har varit på en SUPER BRA KONSERT MED DIG :D!

Och efter kunde vi inte sluta prata om det, om hur glada vi var att vi äntligen hade sätt dem :D Alla bra grejer :D<33

Och vi sjöng jätte mycket när vi gick till hotellet hem igen ;D

Skit den dagen kommer jag minnas förevigt :D :D :D <333

"In my heart forever and ever" :D <333

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:28:49
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!