En stämplad tv nörd idag *

Jag sitter och kollar en japansk show på kanal 6 och då och då på kanal 5 också "Vem kan slå filip och fredrik", asså jag är en stämplad tv nörd idag, haha!
Det är typ det enda jag gjort, och det är inte bra...tror jag (a)
Funderar på att gå ner och ta lite godis faktiskt, men vi får se hur det blir med det XD
Någon som kan säga någon bra låt till mig??

Jag kom precis på att alla japner låter nästan lika , haha!
Min dator är inte osm den ska heller, men det tar vi en annan gång.
Nu ska jag kolla klart på programmen och chatta md folket :p
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!