16 and pregnant *

Gud så länge man sov idag!
Eller inte länge sov till tolv för att Julia ringde mig, hon ville ha hjälp me att ladda ner en film så snackade man med henne en hel timme och en kvart <3
Efter det var jag trött igen och gick och la mig, somnade om och sov till halv tre typ...segt eller vad? ;o
Efter det har det bara varit dator och tv tills mamma och pappa kom hem vid fem, så maten sattes igång :p
NU har jag i alla fall ätit mat och sådant och sitter vid datorn och tvn igen, haha!
Så rolig dag asså ;o
Jag kollar juts nu på "16 and pregnant" på mtv, det är faktiskt bra :)
Ni borde kolla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!