Miss u my twin *



Asså alla bara måste älska denna gamla men snygga bild på mig och Linnea XD
Haha! Sjukt länge sen man träffade denna sjukt fina människa! <33
Asså ja, jag vet vi borde träffas oftare, vi bor fan i samma stad men liskom vad tar tiden vägen?? :o



Asså det känns som igår...som igår det var vi som var varje dag,
vi som alltid skrattade och hade kul tillsammans.

Men vart tar tiden vägen??
JAG SAKNAR DIG! <333
Allt vi gjort alla minnen vi har tillsammans, allt finns i mitt huvud innan för de säkratse väggarna.
Lik så ditt namn, ditt namn Linnea Nilsson det är inristat i mitt hjärta föralltid! <3
Kommer ihåg hur det var första gången vi skulle va, det var för jag skulle hjälpa dig med dina djur på djur.nu , haha! <3
Men det var väl tur det för sedan efter det har det alltid varit vi, känner mig så lyckligt utlottad som lärt känna dig!
Det var som om vi visste redan från första gången att vi passade bra tsm, för vi har aldrig tråkigt <3
Alla roliga över nattningar med dig är något alldeles extra <33
Som när vi smög upp coh poppa popcorn mitt i natten , haha!
och min pappa kom in och sa att det lukta popcorn i hela huset ch vi bara nej helt oskyldiga (a)
men när vi sedan hade vart utanför rummet och gick in igen så sa du "Fyfan vad det stinker popcorn här!"
hahah! <3
Eller som när vi sov hos dig i ditt förra hus och sat vid datorn och skratta sjukt högt så din pappa vakna och skällde ut oss och sa åt oss att gå och lägga oss XD
När vi var hos dig och spelade igenom alla dina spel på natten.
Eller som när vi sov nu på senare dagar hos din mamma och vi typ var högljuda i ditt rum och hon blev arg :p
SÅ mycket vi har gjort tillsammans , det är SJUKT MYCKET! <3
Vi har delat skratt, tårar, glädje, sorg och allt! <3
Jag vet att du alltid finns vid min sida och du kommer alltid vara min TVILLING,
vi har så mycket kvar att göra, men vart tar tiden vägen?? :(
Kommer ihåg sommaren till 6:an då vi var varenda dag och vi brukade hålla på med olika "uppdrag" ;)
Linnea du fattar vad jag menar <33
Asså jag vill ha tillbaka tiden, tiden med dig gumman! <3
Tiden då det var du och jag , du och jag nästan varje dag.
När vi hade som roligast, när vi hade tid att vara ofta <3
Känns som om vi glider ifrån varandra mer och mer hela tiden :'(
och allt bara för vi inte kan va samma dagar ;<
Det är sjukt egentligen!
Vi har mycket tid att ta igen nu, väldigt mycket tid att ta igen.
Denna sommaren som kommer nu måste du dock följa med mig till Liseberg som du inte gjorde denna sommaren som vart ;/
Vi borde träffas minst någon gång i månaden i alla fall, men inte ens det gör vi längre...
och ja, jag saknar dig verkligen och saknar det vi hade </3
Men nu ska vi träffas imorgon och det ska bli så kul att träffa dig nu igen efter att inte sett dig på flera månader.
DU ska veta vad du betyder!! <3
Du är den allra bästa vännen jag har och kommer ha!
Kanske därför du är min tvilling, tvillingar är så tajta...och vi e så tajta <33
Nu ska jag sluta skriva så det inte blir för långt (a)
men så du vet , detta är kanske bara en tredjedel av allt om ens det! , för jag kan ALDRIG förklara genom skrift eller ord HUR MYCKET ... ; 
- du betyder
- jag älskar dig
- jag saknar dig
- jag behöver dig
Ord kan aldrig beskriva allt det jag har i mitt hjärta till JUST DIG <3
Jag hoppas du läser hella texten Linnea, för du betyder så himmla obeskrivligt mycket!

NI andra har precis läst om en vänskap-kärlek så stark...starkare än något annat på jorden...en låga som alltid kommer brinna, två människor som aldrig kommer skiljas. Var stolta över er själva! :)

/GabrielaFrancesca
nea

gabi jag älskar dig, kan inte beskriva hur mkt jag saknar dig min lilla bajs <3 vi får träffas snart för jag vägrar glida ifrån dig.

du är bland det bästa som hänt mig och jag tror inte jag hade funnits om inte du hade varit där under den tiden då vi var som närmast. vi får ta igen det. nu när det är jullov och allt. jag kommer till dig någon dag innan nyår så sover jag hos dig<3 vi ska bli samma som innan igen. jag vill vara med dig hela tiden som innan.du är något som jag aldrig tänker förlora. gumman du betyder så mkt för mig jag vet inte hur jag ska uttrycka mig,.

varje gång jag läser texten får jag tårar i ögonen


Skrivet - 2009-12-22 ª 21:54:43
fjårtizzarna is back

du ser ut som en bullshit på den lila bilden snacka inte skit min lilla bajskorv lady gaga då eller


Skrivet - 2010-04-12 ª 17:23:06
Gabiiz

asså lilla du (eller ni) förstår inte hur ni orkar. Tycker synd om er! eftersom ni inte har något bättre att göra en att kolla på min blogg som ni inte ens gillar ^^

URL - http://gabiiz.blogg.se/
Skrivet - 2010-04-12 ª 21:54:56
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!