I must not chase *

Ja man har just följt Julia hem med mamma också då,
snacka om att det regnar mycket ute! :o
Men gjorde inget har redan fett hår så vad gör det egentligen om jag blir lite mer blöt om huvudet?

Men nu har jag satt upp håret i en bulle för att dt ser för hemskt ut annars och ... nä men det gör det nu också!
Men inte lika ;)
Däremot vet typ alla mina kompisar att jag hatar att ha uppsatt hår, så det är ovanligt jag har uppsatt ;)

Men nu så kollar jag på kanal 5 ... CSI Miami, vilka håller med mig om att CSI är bra? ^^
kommentera isf! <3

Sen så är det så fint att man inte ät trött men att man ska upp tidigt imorgon för att duscha och sådant för att sedan vid 10 eller 11 kunna åka till skolstaden för att kolla gymnasiena där, men men det lär bli så kul :)
och faktiskt just nu så sitter man och chattar om random saker med alexander och så webbar man med michel samtidigt som jag lyssnar på Lady Gaga just nu :)

Julia kom också underfund med innan att tjejer som är halvbruna har jättebra sångröster, då hade jag lust att bara dampa ;o
För ja vi lyssnade på denna låten med Play (gammal asså);

Och Julia tkr hon Mörkhyade sjunger bäst, orangehåriga näst bäst och hon blonda-kortaste sämst.
Men ja den låten gillar hon och varsegod julia nu kan du lyssna på den mycket ;D<3

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

ååh den gjorde vi cover på :D det var jätte kul :D <3 Och den är bra :D

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:20:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!