Fan jag vill bara ut *

Är livet bara en lek?
Hur många svek ska jag ta?
Är det bara en dröm?
Ska jag snart vakna upp och då finns ingenting?
Är allt bara fejk eller finns det en mening?
En mening med livets stig? Vart man går och hur?
Jag fattar inte hur jag ska göra, är det bara att köra?
Kan det aldrig ta slut, fan jag vill bara ut!




Nu ska jag gå och lägga mig, kolla klart på premiärstarten på SYTYCD (so you think you can dance) :D
Sedan sova gott så godnatt och sovgott alla!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

på något sätt tycker jag den är jätte fin (y)

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2010-09-21 ª 19:23:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!