Always on my mind *

Jag väntar just nu på att ett videoinlägg jag och Julia spelade in igår ska laddas upp så jag kan lägga in den här ;D
För er som inte vet det så sov Julia över hos mig igår, så ja det var SJUKT KUL! <3
Vi hade jätte mycket skoj för oss, vi kollade tv, var på datorn, tog bilder, snackade med Jhonatan i 3timmar 3minuter och 3sekunder och sist men inte mints så kollade vi på film efter det sov vi :D men då var klockan typ 5 ngt?
JAG sov dock också med alla lampor släckta och ingen tv på!!
Julia känn dig stolt att du är den enda som jag känner mig så trygg hoss så att jag kan sova i mörker med dig <3

Ni som inte vet så ja jag är typ mörkrädd, eller ja jag är det för jag börjar tänka på döden och jag har fobi för typ döden hatar när människor pratar om döden.
Så känn dig stolt Julia ;)

Julia stack hem vid halv fem idag efter vi då var klara, och så ja efter det har man vart på datorn och så,
chattade nyss med Jhonatan på hyves, eller snacka och snacka han skrev typ inget -.-'
Men han hade LOVAT mig och Julia att skicka när han dansar Hardstyle och sådant ti mig så ja det skicka han 4 sådana filmer på sig själv :p
I alla fall sett alla nu och ja Julia ska se dem hos mig eftersom han inte skickat dem innan hon stack hem :/
Däremot har han loggat ut nu så ... snyft på det!

Jag chattar med Julia på msn nu istället och ska snart lägga in BILDER och en VIDEOBLOGG från igår :)
Så ni får ha det gött alla! :)

Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!