5/11-09 *

Idag så vart det bara jobb jobb som vanligt ;)
Slutade klockan fem , men dagen avr ovanligt bra.
Typ smsade med michel "min skrattande apa" hahah! bara för att han typ skriver haha sjukt mykke och jag hade lust att komma på ett random smeknamn till honom mitt under praon ;)
Stackaren är dock fortfarande sjuk :/ <3
På jobbet fick jag stå lite bakom kassan , sjukt kul!
och så la man ut filmer som vanligt och packa upp nya varor som vi hade fått in...eller ja inte packa upp direkt.
Vi fick nya godis varor så fick jag pricka av allt sedan.
Sedan fick man en timmes lunchrast (y)
Hade tråkigt så försökte få tag i människor men ingen svara utom... Michel.
"Min räddare i nöden" där ja, haha!
Så man ringde människan och snacka med honom en timme om typ massor med random saker, haha!
Ja men tack Michel för snackstunden :D<3

Sedan vart det att jobba igen till fem, och sedan skulle man träffa mamma på söderpunkten efter jobbet (y)
Då ringde jag Michel igen, hade lovat människan att ringa han när jag sluta , haha! <3
Vi typ snacka mykke sen så kom ngn sån människa som ville sälja fram ti mig och sånt skit, tråkigt XD
Träffade dock också Julias mamma och Emma innan mamma hann komma , ja hon är seg!
Endå hade jag stått inne i videobutiken och valt ut nya filmer i 10 min.
Men för mamma fick man dock ej snacka med Michel när vi skulle kolla Jeans till mig, jacka till mamma och fars dag present så jag och Michel kom överens om att snacka ikväll istället.

Vi hittade inget på söderpunkten så vi åkte ut till Väla istället och där hitta vi både Jeans till mig (y)
vilket är svårt för jag har stora låt och den stor rumpa vilket menas att jag inte kan ha så himmla smala jeans , vilket jag hatar att jag inte kan ha!
Vi hitta dock också en kofta till mig och en t-shirt ;)
Sedan fick mamma sig en jacka :D
och vårna farsdag present är köpt också, göttigöttgött!
Vi köpte också kattmat till mina små älsklingar (a)
OJ! jag glömde nästan...jag köpte också fast för mina egna pengar TOKIO HOTEL's nya skiva 8D på engelska då, ska köpa den tyska senare när jag har råd igen xD
Boxen med skivan i som jag köpte fick jag både skivan, dvd, och en flagga som är 92cm lång och 152cm bred , kostade 399 på skivlagret!  <3
Jag älskar't sjukt mykke :D

När man kom hem var't de att äta snabbt sen duscha inna EMA började, vilket var kl 21.00.
Ja, för ni som undrar jag älskar EMA och jag har spelat in varenda EMA och VMA sedan jag började kolla på det :p
Röstar gör jag också på olika artister och band som jag vill ska vinna.
Startade datorn också och hade webb med Michel, han måste trott jag är galen för ni skulle sett mig när Eminem vann ett pris och när Tokio Hotel uppträdde och när Tokio Hotel vann ^^
Eller så frågar ni bara Michel, haha!
Han tyckte iaf det var positivt han inte snackade med mig just då och anledningen till vi inte snackade då redan var för vi väntade på att hans mamma skulle lägga sig och att han skulle få tillbaka sin mobil från hans syster ^^

Dock så hade jag nästan ingen röst kvar efter EMA men som tur var kom den tillbaka lite innan Michel bad mig ringa honom, en annan tur är ju att jag ringer gratis till hans mobil (y)
När vi väl snackade sa han att han skulle gå ngn stans så han skulle strax komma tillbaka, och han brukar alltid säga till när han är tillbaka :)
Så jag satte mig och började sjunga till min nya skiva och så får jag reda på sedan att han var där genom att han sa att jag hade vacker röst (a)
och ja typ det var inte meningen han skulle höra det men men...TACK FÖR DU TYCKER MIN RÖST ÄR VACKER MICHEL :)<33
och jag ville sjunga så jag la ner telefonen i sängen höll handen där man brukar prata så han ej skulle höra och typ sjöng-viska men människan hörde mig iaf för han sa jag sjöng bra ... TACK för dt också Michel <33
Även fast jag inte gillar att du hört min röst ;)
Efter det så pallade jag inte bry mig om han hörde mig sjunga igen , han hade liksom hört mig två gånger så "what's the different if he hears me a few more times?"
När jag sjungit klart var klocka ca. 01.55 och jag började bli trött och vi snackade tills vi båda började bli trötta så vi båda sa till och sa godnatt till varandra sedan sancka vi lite till inna vi båda slockan med mobilen på som vanligt ^^
bilder på min TH box, flaggan, skivan, kläderna och sånt kommer senare ^^

Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!