31/10-09 - 1/11-09 *

Idag är man ganska off efter helgen.
Det har variit en toppen helg, halloween helg ofc ;)
Jag och Sarah hade planerat filmkväll sen ett tag tbx, de var bara väntan att mitt rum skulle bli klart som tog tid.
Väntan på min STORA SÄNG , haha!
Den kom också i rätt tajming, med det menar jag rätt helg alltså Halloween.

Dagen började med att Sarah och Julia kom hit, vi tog då bussen tillsammans in till stan där v i träffade Hansi och David. När vi träffat dem gick vi alla 5 till Bogartz för att hyra skräckfilmer (y)
Vid 15.00 skulle jag, Hansi & Julia till vår tjejgrupp för vi skulle ha träff till 19.30.
Under de timmarna åt v i tacos där sedan gjorde vi vars två armband sedan fick vi fritid.
Då gick jag och Julia in i gympasalen, och vi satte på musik sedan började jag dansa.
Vi fick sluta där lite tidigare än vad vi skulle så Sarah kunde komma tidigare till mig och äta tillsammans med mig och Julia :)
Vi åt pizza , muuumsmuuums på det! <3
Efter det kom Hanna, och senare fick vi hämta David föratt han inte hittade hem till mig xD

Vi kollade sedan skräckfilmerna på mitt rum med alla lampor släkta och bio ljud på....läskigt eller vad? ;)
Strax efter tolv följde vi David till hans kompis och ja jag, Sarah, Hansi och Julia tyckte det var läskigt att gå hem själva ja!
Sista biten sprang vi för vi hörde ett ljud så vi skrek till sen sprang som galninar hem, haha!
In på rummet och fortsätta kolla skräck ;o

Alla fyra låg och trängdes i min sängm hahah snacka om kul ;)
Efter vi kollat skräckisar så sate vi på min dator och kollade på en "normal film" som heter "He is just not that into you" , vi orkade inte se hela filmen som synd var så vi pausa den vid halv fem på morgonen för att sova.
Hansi och Julia vet jag inte hur tidigt det vakna men tidigare än elva för då vaknade jag och Sarah upp utav att Hansi och Julia väsnades xD haha!
 
Vi gick ner och åt pannkakor till frukost efter ett tag, det var gott  och all var nöjda?? ;o
Iaf jag och Sarah var ;)<3
Efter frukosten så kollade vi klart filmen  sen stack alla hem ti sig ;o

bilder från helgen:

      
          Hansi och Julia <3                               Hansi & David <3


   
            Gabii & Hansi <3                                    Sarah <3


    
        Gabii, Hansi & Julia <3                                Hansi <3
                    

   
                   David <3                              Sarah, Hansi & Julia <3

   
                David <3
                                            Julia <3



                  Sarah <3



                  Gabii <3



Så detta får räcka med bilder, jag tror ni förstår hur kul man har om man är osso ;)
TACK ALLA NI FÖR EN UNDERBAR HELG ATT MINNAS! <3

Puss puss, Gabii <3

/GabrielaFrancesca
Julia

heeej<333<333

Det var en niceig dag/kväll/natt xD

Jag vaknade tidigt för att jag som på ett ben en hel natt och det är jobbigt xD så där har du min förklaring. Och det var HANNA som väkte dig ;) hon satte sig i din stol och den knacka hahahahaha xD<3

Måste göras om

Ps: hatar får!

Älskar dig pusspuss och kramkram


Skrivet - 2009-11-02 ª 18:03:04
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!