Virus attack på datorn *

Ja då har man precis fått bort viruset på datorn,
eller ja inte jag egentligen utan pappa.
TACK PAPPA <3
hihi, han är duktig på sådant.
Förutom att man hade virus på datorn har det väl inte hänt så mycket här,
mest bara legat i sängen pch frysit häcken av sig och kollat tv.
Tro mig det hade varit ganska soft om man inte var sjuk,
jag hatar att vara sjuk.
Vill speciellt inte vara sjuk på julen så jag hoppas detta går över innan dess.
Nu ska jag ner till mina föräldrar och kolla på Morden i midsummer :D
Hör av mig senare.
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Hanna

Jag saknar dig!!<3<3


Skrivet - 2009-12-19 ª 12:35:00
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!