Uch på plugg, läxor,prov och pricken över i:et PUNKA PÅ CYKLEN *

Usch! JAG HATAR PLUGG och HATAR LÄXOR och HATAR PROV! :'(
Hur är det med er mina socker söta bloggläsare? ;)
Asså just nu är jag både glad, arg och på skämt humör.

Men bara så ni vet folket, så är det så att på veckorna är jag inte den socialaste på bloggen för då måste jag plugga -.-' orkar inte!
Men måste man så måste man, för om jag gör bra ifrån mig nu innan jul så får jag en.... SAMSUNG OMNIA HD!! 8D<3

Men kan berätta snabbt ch kortfattat vad som hänt idag;
* SO
* NO
* Lunch
* ENG
* Fame

Sedan hem och plugga, cylken har också fått punka så fitta på de! :@
Men ja pluggat massa SO idag och nu är jag faktiskt ganska nöjd med den ;)
Och så har man ätit mat (tomtegört) och pluggat mer sedan nu dator i en halvtimme xD
NU ska jag faktiskt sova för jag är jättetrött.
Puss puss, Gabiiz <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!