This is the new shit *

Just nu kollar jag på kanal 6 och har tidigare inatt tagit lite bilder och redigerat dem så tänkte dela med dem till er nu :) här får ni;






Det var alla hoppas ni gillart bilderna!
OCH för er som undrar så, nej det är inte mitt riktiga hår, det är löshår.
för er som funderar på att köpa kan jag rekomendera;
www.fannyhair.se
för kavliten som jag har på mitt, kostar det 444kr med frakt (A-kavlite, finns A+ & A++).
Det kan ta några dagar att få det men jag beställde mitt i tisdags och fick det idag :D
Snabb leverans ;)
Dock ska jag ej ha det varje dag, men det håller mellan 3-6månader, man kan läsa om vad som är skillnad mellan de tre olika hår typerna.
Men ett bra ställe att beställa på :)
dock måste man hämta det på närsmaste sån postutagnings ställe, för mig var det på elineberg.
Men ni får ha det gött alla och sovgott!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

Riktigt snyggt asså :D<33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2009-12-31 ª 14:37:12
Anonym

tack så mykke Julia 8D

URL - http://gabiiz.blogg.se/
Skrivet - 2009-12-31 ª 15:22:50
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!