Sjuklingen här dåva *

Hur orkar jag vara sjuk? :o
Nä jag orkar inte men vad ska jag göra egentligen?
Det snöar i alla fall äntligen i hbg nu 8D
Snö på marken det är underbart!
"Walking in the winter wonderland" ;)
Jag hoppas faktiskt bara att snön ska vara kvar på marken på Julafton,
det skulle varit wonderful! <3
Men usch nu känner jag mig dålig igen :(
Efter jag skrivit klart detta ska jag nog kila ner för trappan i morgonrock och tjocka tossar och hämta varm O'boy sedan upp lägga mig under täcket och mysa tills jag somnar.
För fryser som aldrig förr nu ;(

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör i alla fall ;D
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

krya på dig Gabiiz<33333

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2009-12-20 ª 16:53:19
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!