Idol, vilka vill ni ska gå till final? *

Asså jag är så osocial nu förtiden så det inte är sant! ;o
Igår hade jag roligats på vägen hem med Julia asså, typ hoppa på cykel vem orkar det utan jag??
Men jag har ont i bena idag, haha!

Idag ska det faktiskt bli soft att bara sitta i soffan och kolla Idol, själv tycker jag att Erik och Tove ska gå till finalen, men vilka tyker ni? (kommentera gärna vem) 
Har inte hänt så hemskt mycket idag hemma faktiskt, utom att hela veckan har jag varit trött som in i, även fast jag sover på kvällarna så kan jag somna när jag kommer hem.
Det är också det som hände idag, kom hem somna sedan kom mamma hem la sig vid mig i min säng så sov vi båda tills pappa kom hem, då åkte mamma iväg och handla :p
Jag däremot sov tills vi skulle äta då pappa kom upp och skrämmde livet ur mig, men jag överlevde!
Nu sk jag hålla tummarna här och kolla vidare, hör av mig senare!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Julia

heej :D jag tycker osså att Erik och Tove ska gå vidare och den att Erik ska vinna! Älskar hans röst!!<33

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2009-12-04 ª 22:12:52
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!