Gabiiz knows best *

I morse var jag så trött! Trodde jag skulle dö XD
Men somnade om senare och sov till klockan ett, det var gött.
Åt också en banan till lunch idag, så hungrig var jag ;p
Snackade med mamma om imorgon (julafton) och hur vi skulle göra och allt, och det sluta med att jag fick rätt, JAG VET BÄST ;D<3
Sedan blev det att man hamnade här uppe och kollar på "Broke knows best", det är ganska bra :)
och just nu smsar jag med Alexander osso för han hade tråkigt eller något, inte för jag vet varför...han är liksom i stockholm, det är väl knappast tråkigt där, eller vet ni det??
I så fall skriv vad som är tråkigt där xD
Mamma håller på att städa inför i morgon i alla fall, så enligt henne så ska jag försöka hålla mig undan.
Så det är de jag gör.
Men det börjar bli tråkigt att kolla tv så kanske ska hitta på något annat att göra.
kom ihåg;
Gabiiz know best (h)
Bara så ni inte glömmer det!
Puss puss, Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!