Avatar *

Som alla vet så kollade jag på AVATAR igår på bio och här kommer mitt egna omdömme;
Filmen AVATAR var bra...mycket bra...jästtebra...en av det bästa jag sett i mitt liv! <3
Den var verkligen en helt underbar film, silken inlevesle man fick när man kollade på den.
Allt kändes så verkligt på någotsätt, kändes som om planeten fanns och att alla varelser existerade.
På inte talan om deras språk, det måste de haft kul med att skapa.
Tycker alla borde kolla den som gillar fantasy filmer, för den är verkligen något extra.
De har liksom verkligen tänkt in i detalj om allt. De förklara allt konstigt i filmen osm t.ex. Ewaya.
KOLLA den, ni kommer ej ångra det ;)

Puss puss, Gabiz <3
/GabrielaFrancesca
julia

DEN E GRYM :D :D LOVE IT :D

URL - http://lovetohateme.blogg.se/
Skrivet - 2009-12-30 ª 15:45:40
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!