22/12-09 *

Först och främst måste jag bara skriva att jag har fått en komentar av min underbart snygga tvilling Linnea på texten som jag skrivit om mig och henne, "Miss u twin *" <3
det var så sött! <3 LINNEA DU ÄR FAN BÄST OCH JA VI SKA SOVA UNDER JULLOVET! <33<333

Nu tillbaka till denna dagen :p
Idag har jag varit i danmar med päronen, kul!
Det är en tradition att åka till Helsingör två dagar innan julafton ;)
Vi köpte fläskesvärd som jag och pappa nästan ätit upp redan (a)
och mamma och pappa köpte ngt mer till Julafton och sedan åt vi vår jul lunch på samma ställe som alltid (y)
Vi åkte tillbaka med båten runt fyra, sedan gick vi omkring i stan lite, mys mys!
Sedan gick vi till "helsing" , där mamma och pappa drack glögg och jag drack en kaffe latte det var också lite så små mysigt.
Vi kom dock inte hem förrän vid halv sju, då satte jag och pappa oss och spelade backammon.
Igår vann jag bäst av fem och idag vann pappa på bäst av fem -.-'
Imorgon FINAL ;D
Sedan fixade mamma och pappa "mat", det blev hårdkokta ägg och en toast för mig.
Idag åt vi faktiskt framför tv;n men det var vara för vi inte ville missa "En Anna Ankas Jul", ja..mobba oss inte för att vi kollar det XD
Efter det hände inte så mycket förutom tv och nu dator.
That's it, ha det alla!
Puss puss, Gabiiz<3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!