Hamilton *

Jag såg denna filmen idag med mina underbara föräldar!
Från mitt perspektiv tycker jag den var bra.
Jag älskar Mikael Persbrandt det är nog en av anledningarna till varför jag tycker den är bra.
Grym skådespelare och grymt snygg är han!
Själva storyn är uppbygd av en bok och boken har gjorts till film innan,
då var Stellan Skarsgård huvudpersonen.
Det berättade mamma för mig.
Denna filmen var lite seg i början men det ändrades senare i filmen.
Jag är också svag för action filmer.
Spioner som bekämpar onda typer med våld och vapen är bland de mest spännande jag vet!
I slutet var det väldigt mycket spänning!
Vid det laget hade jag redan ätit upp alla popcorn och druckit upp min cola,
så det var inte så lätt att lugna ner sig.
För er som inte vet så trycker jag i mig popcorn när något är spännande, haha!
Mamma tyckte däremot det var för mycket blod och våld för hennes smak,
hon gillade föregående filmen med Skarsgård bättre.
Jag har själv aldrig sett den andra så jag kan bara säga mina synpunkter på denna filmen.

Sammanfattning:
- Seg i början
- Mikael Persbrandt är oerhört snygg,
man kan alltid kolla in honom och smälta i hans underbart blåa ögon.
- Mycket blod, skjutning och slag.
- Kärlek
- Spänning

Den får 4 av 5 av mig.
Jag velade mellan om det skulle få bety 3 av 5 men eftersom det är min favorit skådespelare,
och ingen perfekt gjord film men hyfsat bra gjord film så bestämde jag mig för siffran 4.
Sedan kan jag ju säga att betygen från denna filmen är ganska varierande,
så ni vet är detta mitt personliga betyg och det betyder inte att kanske just du kommer tycka samma om filmen.
/GabrielaFrancesca
linnea

Alltså gabi han är så ful och ser ut som en peddo :(

URL - http://lifeasiseeit.devote.se
Skrivet - 2012-01-30 ª 21:39:10
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!