Tonight was a good night *

Kvällen var lyckad.
Jag har haft en underbar kväll med underbara personer.
Kul att träffa Johanna och Ludvig igen,
det var länge sedan!
Har blivit massor med mat idag.
Först laxmackor sedan köttgryta och efte det var det ost och vindruvor och till sist prinsesstårta!
Riktigt gott var det!
Utom allt detta spelade jag och Ludvig MW,
kul att äntligen ha någon att spela med!
Bara det att han var jäkligt skillad så ja..as usual så dör jag en massa, haha.
Senare in på kvällen kom Linda, Mangnus och Isidora in och hälsade på en snabbis.
Vi tio drog Johanna och Ludvig till bussen för att dra sig hem,
det gjrode våra grannar också.
Nu ligger jag och änstänger mig att skriva detta innan jag ska sova.
Redan fuskat lite när mamma, papappa, farmor, farfar och jag satt i soffan,
då somnade jag.
Nu har jag bara SJUKT ont i halsen...SKIT!
Plus jag är trött och likså min katt.
Jag glömde ta bild p kläderna sorry dudes...men massor med bilder togs ikväll,
säkert någon som går att se vad jag har på mig, hihi.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!