The feeling of looking into your eyes *

Jag då taggar vi!
Ikväll blir det att man ska på Laserdome med tjejerna,
ska bli jätteskojsigt.
Michel skulle iväg idag och imorgon ska jag typ plugga som in i,
men vi ska försöka hitta tid att träffas imorgon istället.
I alla fall nu sitter man och pluggar,
döds tråkigt!
Ska snart äta och det vet jag för jag hör att mamma lagar mat, haha.
Det är positivt för min mage har kurrat av hunger nu de senaste femton minuterna.

De som jag ska på laserdome med (som det såg ut igår) är:

Cecilia,
Karin,
Isabelle,
Ina,
Miranda,
Nora,
Emma.E,
Matilda,
Elise,
Moa m.m

Kommer typ inte ihåg alla...segt.
Tror det var fler i alla fall!

Ja man kommer ju hem senare ikväll,
blir väl mer plugg då antar jag?
Nä fy vad jag inte orkar!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!