I will never stop thinking of you *

Jag har kollat runt lite på då Victoria's Secret,
och ja de har kommit ut med nya bikins och baddräkter för 2011.

Egentligen inte något nytt när det gäller bikini, de är snyggare såklart.
Bättre utseende mässigt, men ska jag vara ärlig.
De flesta bikins jag såg på Victoria's Secrets shop,
kan man köpa billigare i ja "vanliga" affärer.




En sådan här baddräkt är såå fin.
En sådan här baddräkt går inte köpa i "vanliga" äffärer,
som på H&M elr Ginatricot.
Men om ni är ute efter baddräkt så kommer sådan här som inte är hela,
utan bara ett linje som denna.


Nu har jag informetar er lite om det kommande sommar modet 2011.
Hoppas det hjälpte lite, om ni ska köpa nu redan.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!