Pepsi Max *

För ett tag sedan så snackade Jakob i "vakna med the voice" om att han var beroande av cola light.
Jag börjar tro att jag är beroande av Pepsi Max.
Jag dricker typ minst ett glas varje dag,
creepy ellerhur?
Jag erkänner i alla fall.
Jag kan försöka hitta ett youtube klipp när han snackar om sitt beroande senare,
när jag inte har lektion.

Ikväll då har man öppethus, kom och kolla!

Blir hem och duscha sen,
Linda kommer in ett tag och sedan dunstar man väl i sängen,
så trött som jag är!
Men det kan ju bero på att jag pratade ganska länge i telefon.
Somnade med telefonen igång, tur man ringer gratis!
Det är bara sååå sällan vi somnar med telefonen på (jag och michel),
ibland blir jag till och med trött på mig själv.

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!