Someone has to do it *

Just nu är jag sjukt uttråkad!
Ingen människa på denna jord är social och jag orkar inte plugga till psykologi provet.
Jag har redan läst alla sidor,
det jag inte orkar göra är att skriva och svara på frågor.
Utöver det så är allt hyfsat okej.
Michel som man skulle träffa ikväll ska man nog inte träffa ikväll i alla fall,
han skulle kanske göra annat.
Just nu skulle jag mer än allt typ träffa någon än att vara hemma,
är typ värsta spänningen.
Kanske också därför jag inte har något att göra,
ingen här hemma pratar med varandra typ.
Sedan får jag typ inte tag i Hampus...tråkigt!
Eller jo har skrivit men nu så tror jag han lirar eller något,
jag pallar faktiskt inte spamma honom så det får vara, haha!
Han får skriva sen om han vill.
Nu står jag mellan ett dilemma att gå ner och försöka prata med pappa,
eller om jag ska göra läxan.
Redan försökt prata med mamma, går inte så bra när det bara är jag som pratar.
Svårt beslut men någon måste ta första steget?
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!