Vogue is Fashion *

Hejsan svejsan lingonpastej!
Ja idag var jag snäll och skrev hej.
Ännu en dag i skolan idag, trött är man trött som vanligt.

Tänkte jag kunde dela med mig lite modetips som jag fått från min Vouge tidning.
Man kan säga att kläder som är lil är inne, plus att har gråaktiga skor och mössor, väskor också.
Till vintern eller ja september, eftersom tidningen visar mode till nästa månad så gäller också stickade koftor.
Päls (INTE RIKTIGT, eller i alla fall inte för min del) kommer vara inne i vinter.
Nu under hösten ska man helst ha en kappa som ser ut såhär när det gäller knappar och form:

Riktigt fina.
När det gäller skor så ska det gärna vara över knäskålarna.
Däremot ni som är korta som jag ska unvika det modet, det får oss bara att se ännu kortare ut.

Det är det jag bjuder på som handlar om mode just nu, lovar mer kommer när jag har mer att bjuda på!
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!