Vaggvisa *

Asså detta går inte,
jag är så himmelens trött!
Men så började CSI Miami nu precis när jag tänkte lägga mig, typiskt!


Jag (när jag redan är trött) + Denna låt
=
Får dessa ögonen (på bild), Nanna kudde...ZzzzZzzz
Nä nu blir det faktisk så att jag stänger ner datorn och går och lägger mig i sängen, kollar tv och somnar när jag somnar. Antar med mina ögon som de är nu att det kommer ta max 10 min haha!
Godnatt på er alla som nt gått och lagt er än.
Lots of kisses yours ever Gabiiz <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Man ser du är trött på dina påsar under ögonen, sov.

Godnatt.


Skrivet - 2010-08-29 ª 02:53:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!